5 Tips mengenali lelaki Gay





Jangan tiru aksi ini

Memang tidak dinafikan lagi golongan lelaki Gay pada zaman sekarang lahir ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. Bukan untuk memalukan dan bukan untuk menyembunyikan perasaan stylobrader yang mana mengalami sedikit kekecewaan terhadap golongan lelaki ini. 
Sepatutnya mereka perlu menjadi lelaki sejati  yang kuat lagi gagah perkasa hendaknya.

Bagi stylobrader, pengalaman diganggu gugat oleh golongan tersebut memang tidak asing lagi,sampaikan ada yang sanggup membayar untuk 'servis' tertentu. Tapi, stylobrader tolak mentah-mentah dan segera menjauhkan daripada golongan begini. Oleh demikian, entry kali ini ada 5 tips mengenali golongan tersebut untuk dikongsi bersama. Apa-apapun doakan mereka berubah ok!



1. Mencuba sehabis baik untuk mendapat perhatian daripada lelaki yang diminati

Golongan ini akan berusaha mendapat perhatian untuk menarik minat lelaki lain tertarik dengan mereka. Kiranya, sama seperti bagaimana seorang lelaki yang asli cuba mengurat perempuan yang mereka suka, So, mereka akan cuba macam-macam cara lah.

2. Sering kali memerhatikan lelaki dengan pandangan nafsu yang menusuk kalbu

Kadang-kadang kita tidak perasan  golongan ini akan melihat si dia yg menjadi kegilaan itu dengan pandangan yang menusuk kalbu. Perasaan mereka sperti sudah tertawan ataupun sudah jatuh cinta ibarat sering kali mengambarkan lelaki yang diminati.. Orang kata, tak nyenyak tidur memikirkan perasaan cinta yang membuak-buak sambil membayangkan kebahagiaan yang songsang.

3. Amat sukar untuk memuji atau mengagungi golongan wanita

Ini amat mudah dikesan. Lelaki normal akan mudah memuji kecantikan ke cun Nan perempuan disekeliling. Orang kata, pantang perempuan lalu je, mesti ekor mata akan bertindak balas dengan cepat, lantas akan keluar lah ayat-ayat pujian terhadap golongan wanita. Tapi bagi golongan Gay ni, akan bertindak memuji lelaki saje. Maka berwaspadalah anda semua.

4. Sering kali mencuit atau menyentuh ataupun memegang lelaki ditempat-tempat larangan

Yang ni memang perlu dielakkan. Mak stylobrader kata ini adalah sexual harassment. Mungkin ada yang menganggap ia adalah perkara biasa,memegang-megang ni. Tapi, tindak tanduk mereka perlu diawasi ,selalu nya mereka akan menyentuh bahagian pinggang ke bawah. So, beware la eh.

5. Acap kali tanpa segan silu memuji kehandsoman lelaki lain

Acap kali mereka ni akan memuji dengan perasaan yang 'taksub' terhadap lelaki-lelaki yang handsome. Atau lebih teruk lagi, 'mesti mereka kata,kalaulah aku dapat memiliki si dia......opps..polis kata jangan.
Cuba anda recheck terhadap nada dan refleksi tubuh mereka apabila mereka sedang memuji. Selalunya, gerak tubuh mereka adalah seragam dek terpukau dengan lelaki yang 'hot' bagi mereka tu.

Jika anda mempunyai ciri-ciri berikut mesti anda tersipu-sipu malu, dan jika kawan-kawan anda mempunyai ciri-ciri berikut anda mungkin dalam keadaan diancam! :P

2 comments:

  1. ee tkut tgk laki cmtu...
    so, berhati2 la wahai lelaki, lg2 mr.stylobrader nie..hehe :P

    ReplyDelete
  2. @ChoCoLieTa

    mr.stylobrader kn hot..mestilah jadi buruan lelaki berhidung belang ni..:p

    ReplyDelete