Cinta dan air mata


Kumpulan Lestari terkenal pada tahun 1994 di tanah air Malaysia

Tajuk ENtry ni macam la tajuk lagu  Kumpulan Lestary: Cinta dan air mata. Tapi bukan bermakna stylobrader hendak mendendangkan lagu ni, tapi sedikit sebanyak nak merungkai tentang cinta dan air mata.


Buta

Cinta itu buta, Cinta itu dari mata turun ke hati, Cinta x mengenal siapa dan macam macam lagi perihal cinta yang boleh kaji dan dalami.

Cinta datang pergi. Untuk yang sedang atau ingin bercinta sedarlah bahawa jika anda sedang bercinta bersedialah untuk menerima segala risiko yang mendatang. Jika terlebih beri, air mata berlinang mengalir ibarat darah tidak guna lagi.

Love is Cinta

Jika cinta yang lama sudah pergi, pedehal, carilah cinta baru. Orang kata, bukan stylobrader yg kata la, cinta yg kita cari tulah xberapa kekal lama, biar ia datang sendiri ma. Tapi, jika dilihat daripada perspektif usaha, macam tak ada usaha plak kan? biar ia datang sendiri, berjanggut la nampaknya.
Tapi, ia ada maksudnya tersendiri, maksud ia datang sendiri boleh hadir dengan pelbagai cara, anda perlukan satu Instinct yg power untuk mengesannya. Macam stylobrader, Cinta mcm-mcm datang, tapi cinta Ilahi itu perlu diutamakan.

Air mata darah

Air mata. Air mata adalah anugerah Tuhan yang begitu berharga, jika ia menitis adalah satu luahan daripada jasad bertemu roh.perghh!! Bagi yang pernah putus cinta, mereka tahu apa itu maksud air mata. Tulah, kalau nk bercinta tidak perlu lebih2, buat biasa2 sudah, tapi caring dan responsibility tu perlu ada ok.



5 comments:

  1. cinta terlalu subjektif untuk dirungkaikan..>_<

    ReplyDelete
  2. @Arra

    betul2..cinta memang susah nk dirungkaikan...so, xperlu la dirungkaikan,nanti wat pening kepala je.:P

    ReplyDelete
  3. segalanya tentang cintaaa...huhu...

    ReplyDelete