FSPPP BOWLING TOURNAMENT



FSPPP BOWLING TOURNAMENT 2013

SHALIN'S SPACEU8




Selamat berhujung minggu semua, diharapkan hujung minggu ini anda semua mengisi ruang dan peluang yang ada dengan beristerirehat dan mengisi dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah dan mencengkam dada. huhu. This weekend Stylobrader dengan tidak dirancang rancang, terlibat sekali dengan Bowling tournament yang dianjurkan oleh Fakulti Sains Pentadbiran & Pengajian Polisi. Stylobrader datang dengan status Alumni dengan harapan untuk enjoy2 saje.


LAINKALILAH 2

Seperti yang tertera di atas adalah nama kumpulan Stylobrader iaitu #LainKalilah 2. Untuk pengetahuan semua, terdapat lebih kurang 20++ kumpulan yang bertanding dan kebanyakan kumpulan memberikan nama yang "menghanjing" sejurus selesai PRU13 yang dikatakan banyak isu isu kontroversi . Contoh nama nama kumpulan seperti, Blackout,BlackNation,Lainkalilah 1 dan Lainkalilah 2.


Dari kanan: Pesot,Amin,Anaz Kamal, Ash


Satu kumpulan mempunyai 4 orang ahli, di atas adalah kumpulan LAINKALILAH 2 yang mencatat keputusan keseluruhan 1195 jatuhan pin bagi 3 pusingan (3 FRAME). Pasukan Stylobrader mencatatkan tempat ke 6 daripada keseluruhan pasukan. Ia adalah satu pencapaian yang boleh dibanggakan jika dibandingan pretasi dan jugak gelak tawa semasa bermain. Sayangnya, team adik beradik, LAINKALILAH 1 sekdar mencatat keputusan tempat ke 8. Team abang dengan bangganya. Untuk pengetahuan, tempat pertama dimenangi oleh TEAM BLACK NATION. Team perempuan tak ingat sebab tak amik port sangat.haha.



Total jatuhan terakhir: 427


Pusingan ketiga tampak lebih mengancam daripada pusingan 1 dan 2. Tapi apakan daya, adat pertandingan. Kalah menang adat bertanding.





Bersama penyokong setia


Wakil kumpulan LAINKALILAH 2 megambil hadiah berupa percutian ke Bandung( haha) -AMIN



Wakil kumpulan LAINKALILAH 1 megambil hadiah berupa seutas jam tangan Rekon(hehe)-Daus

Group Tag



Akhir kata dari Stylobrader, Majulah Sukan untuk Negara.  Terima kasih semua.




8 comments: